21
апрель
2017
Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні 4 сынып
Сабақ тақырыбы: Ауа – Жердің қорғаны
Сабақ негізделген оқу мақсаты Ауаның жер бетіне таралуы , ауа жердің қорғаны екенін түсіну
Оқу нәтижелері Барлық оқушылар:
• Ауа жайлы білетін мәліметтерді еске түсіреді.
• Жаңа мәліметтермен танысады, талдау жасайды
Оқушылардың басым бөлігі:
• Ауа жайлы мәліметтерді талдай отырып өз ой қорытындыларын жасайды.
• Бірлесе отырып алған білімдерін сараптап, өзіндік тұжырым жасап, пікірін дәлелдей алады.
• Бір -бірімен коммуникативтік қарым-қатынасқа түсіп, өз ойын жеткізе алады.
Кейбір оқушылар:
• Ауаның жер бетіне таралуы жайлы тәжірибе жасай отырып ой тұжырымдарын , пікірлерін дәлелдейді, сынақ
жүргізеді
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
Өздері білетін мәліметтерді еске түсіреді, жаңа мәліметтермен танысады
Негізгі сөздер мен сөз тіркестер:
Метеорит, аққан жұлдыз, синоптик, метеорологиялық станция, ауа райы
Сыныптағы негізгі диолог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Ауаның жер бетіне таралуы: тәжірибе жасау, жіктеу, талдау, болжау жасау
Талқылауға арналған тармақтар:
«Аукцион» әдісі, «Айналмалы бекет» әдісі,
Сіз неліктен..............................................................................екенін айта аласыз ба?
Ауаның тіршілік көзі
Жазылым бойынша ұсыныстар:
«Акроөлең »- ауа райы сөзінің негізінде өлең құрастырады
Алдыңғы оқу
Ауа және ауа райы
/СТО, «Ыстық орындық» әдісі/
Ж о с п а р
І. Ұйымдастыру: «Жүректен жүрекке» шаттық шеңбері арқылы бір-біріне тілек айту.
ІІ. Жеке жұмыс,жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар Әдіс - тәсілдер
Ұйымдастыру кезеңі
- Оқушылармен топтық, жұптық, жеке жұмыстар жүргізу
- Топ ережесін сақтауын қадағалау Топ ережесі
Басталуы 1 тапсырма: Шаталовтың тірек сызбалары арқылы өз білетін мәліметтерімен бөліседі \ Топтық жұмыс\
2- тапсырма: Ауаның құрамын анықтау \ Жұптық жұмыс\
«Миға шабуыл» стратегиясы арқылы өткенді еске түсіреді
Тақырыптық сурет: Ауа құрамын жазуға арналған қағаз
Оттегі-21% Көмір қышқыл газы-1% Азот-78%
Ортасы
3-тапсырма: Ауаның жер бетіне таралуы\ топтық жұмыс\
- Суда
- Топырақта
- Адам денесінде
- Кез-келген затта
Оқушылар тәжірибе жасау арқылы ауа қызғанда көлемі ұлғаяды, суығанда –кішірейеді, ауаның сығылу, серпілу сияқты қасиеттеріне көз жеткізеді.
4- тапсырма :Ауаның бір жерден екінші жерге ауысуы, желдің маңызы мен зияны \ Көрсетілімнен алған әсерімен бөліседі \
5- тапсырма: Ауа жердің қорғаны \ Ғарышқа саяхат\
Метеорит
Аққан жұлдыз Тәжірибе жасауға арналған құралдар \ Стакандағы су, топырақ, май шам, әйнек, колбаға киілген шар\
Қауіпсіздік ережесі
Видео көрсетілім
Электронды оқулықпен жұмыс
«Айналмалы бекет» әдісі
Аяқталуы
7- тапсырма. Ауа райы сөзіне өлең құрастыру
А-уа қандай тамаша
У-лап,шулап ойнаймыз
А-сыр салып қуанып
Р-ахатқа тоймаймыз
А-уа райы салқында
И-ліге біз қоймаймыз
Ы-нтымақпен ойнаймыз
«Акроөлең» құрастыру
Қосымша ақпарат
Ауаны ластаушы заттар
\ Көлік Зауыт, фабрика Өрт, резина, мұнай
Саралау -
Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау -оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс құндылығы байланысы
Жеке, жұптық, топтық жұмыстарды ұйымдастыру арқылы тақырыпты терең меңгеруді талап етемін
Оқушыларға берілген тапсырмалар негізінде критерий арқылы бағалау жұмысын ұйымдастырамын.
Физика , қазақ әдебиеті, экология
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақтың оқу мақсаты толық орындалды. Себебі бүгінгі сабақ тақырыбы оқушыларға төменгі сыныптардан таныс.
Ауаның тіршілік көзі екенін білді
Алынған ақпараттарды талдау мен қорыту және қорытынды жасауға қалыптаса бастады.
Оқушылар топтық жұмыста белсенді болды
Уақыт регламентін сақтауды, тиімді пайдалануды ұйымдастыру
Уақытты тиімді пайдалануды үнемі ескертіп отыру
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1.Тақырыпты оқушылардың өз беттерімен талдай алуы, мәліметтерді саралап өзіндік пікір білдіруі
2. Тәжірибе жасаудағы белсенділігі
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алмады? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1. Жеке жұмыста оқушылар өз ойларын ашық айта алмады
2. Оқушылардың бірін-бірі бағалауы жоғары болды
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Оқушылардың топта жұмыс жасауы, олардың жауапкершілігін артыратынын байқадым, әрі өз бетінше
білім алу дағдысы қалыптаса бастады.
Сабақ негізделген оқу мақсаты Ауаның жер бетіне таралуы , ауа жердің қорғаны екенін түсіну
Оқу нәтижелері Барлық оқушылар:
• Ауа жайлы білетін мәліметтерді еске түсіреді.
• Жаңа мәліметтермен танысады, талдау жасайды
Оқушылардың басым бөлігі:
• Ауа жайлы мәліметтерді талдай отырып өз ой қорытындыларын жасайды.
• Бірлесе отырып алған білімдерін сараптап, өзіндік тұжырым жасап, пікірін дәлелдей алады.
• Бір -бірімен коммуникативтік қарым-қатынасқа түсіп, өз ойын жеткізе алады.
Кейбір оқушылар:
• Ауаның жер бетіне таралуы жайлы тәжірибе жасай отырып ой тұжырымдарын , пікірлерін дәлелдейді, сынақ
жүргізеді
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
Өздері білетін мәліметтерді еске түсіреді, жаңа мәліметтермен танысады
Негізгі сөздер мен сөз тіркестер:
Метеорит, аққан жұлдыз, синоптик, метеорологиялық станция, ауа райы
Сыныптағы негізгі диолог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Ауаның жер бетіне таралуы: тәжірибе жасау, жіктеу, талдау, болжау жасау
Талқылауға арналған тармақтар:
«Аукцион» әдісі, «Айналмалы бекет» әдісі,
Сіз неліктен..............................................................................екенін айта аласыз ба?
Ауаның тіршілік көзі
Жазылым бойынша ұсыныстар:
«Акроөлең »- ауа райы сөзінің негізінде өлең құрастырады
Алдыңғы оқу
Ауа және ауа райы
/СТО, «Ыстық орындық» әдісі/
Ж о с п а р
І. Ұйымдастыру: «Жүректен жүрекке» шаттық шеңбері арқылы бір-біріне тілек айту.
ІІ. Жеке жұмыс,жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар Әдіс - тәсілдер
Ұйымдастыру кезеңі
- Оқушылармен топтық, жұптық, жеке жұмыстар жүргізу
- Топ ережесін сақтауын қадағалау Топ ережесі
Басталуы 1 тапсырма: Шаталовтың тірек сызбалары арқылы өз білетін мәліметтерімен бөліседі \ Топтық жұмыс\
2- тапсырма: Ауаның құрамын анықтау \ Жұптық жұмыс\
«Миға шабуыл» стратегиясы арқылы өткенді еске түсіреді
Тақырыптық сурет: Ауа құрамын жазуға арналған қағаз
Оттегі-21% Көмір қышқыл газы-1% Азот-78%
Ортасы
3-тапсырма: Ауаның жер бетіне таралуы\ топтық жұмыс\
- Суда
- Топырақта
- Адам денесінде
- Кез-келген затта
Оқушылар тәжірибе жасау арқылы ауа қызғанда көлемі ұлғаяды, суығанда –кішірейеді, ауаның сығылу, серпілу сияқты қасиеттеріне көз жеткізеді.
4- тапсырма :Ауаның бір жерден екінші жерге ауысуы, желдің маңызы мен зияны \ Көрсетілімнен алған әсерімен бөліседі \
5- тапсырма: Ауа жердің қорғаны \ Ғарышқа саяхат\
Метеорит
Аққан жұлдыз Тәжірибе жасауға арналған құралдар \ Стакандағы су, топырақ, май шам, әйнек, колбаға киілген шар\
Қауіпсіздік ережесі
Видео көрсетілім
Электронды оқулықпен жұмыс
«Айналмалы бекет» әдісі
Аяқталуы
7- тапсырма. Ауа райы сөзіне өлең құрастыру
А-уа қандай тамаша
У-лап,шулап ойнаймыз
А-сыр салып қуанып
Р-ахатқа тоймаймыз
А-уа райы салқында
И-ліге біз қоймаймыз
Ы-нтымақпен ойнаймыз
«Акроөлең» құрастыру
Қосымша ақпарат
Ауаны ластаушы заттар
\ Көлік Зауыт, фабрика Өрт, резина, мұнай
Саралау -
Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау -оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс құндылығы байланысы
Жеке, жұптық, топтық жұмыстарды ұйымдастыру арқылы тақырыпты терең меңгеруді талап етемін
Оқушыларға берілген тапсырмалар негізінде критерий арқылы бағалау жұмысын ұйымдастырамын.
Физика , қазақ әдебиеті, экология
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақтың оқу мақсаты толық орындалды. Себебі бүгінгі сабақ тақырыбы оқушыларға төменгі сыныптардан таныс.
Ауаның тіршілік көзі екенін білді
Алынған ақпараттарды талдау мен қорыту және қорытынды жасауға қалыптаса бастады.
Оқушылар топтық жұмыста белсенді болды
Уақыт регламентін сақтауды, тиімді пайдалануды ұйымдастыру
Уақытты тиімді пайдалануды үнемі ескертіп отыру
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1.Тақырыпты оқушылардың өз беттерімен талдай алуы, мәліметтерді саралап өзіндік пікір білдіруі
2. Тәжірибе жасаудағы белсенділігі
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алмады? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1. Жеке жұмыста оқушылар өз ойларын ашық айта алмады
2. Оқушылардың бірін-бірі бағалауы жоғары болды
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Оқушылардың топта жұмыс жасауы, олардың жауапкершілігін артыратынын байқадым, әрі өз бетінше
білім алу дағдысы қалыптаса бастады.