Сабақта оқушы белсенділігін арттырудағы бағалаудың орны » Кеген ауданының «Майлы Орманов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Алматы облысы білім басқармасының
Кеген ауданы бойынша білім бөлімінің
"Майлы Орманов атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
21
апрель
2017

Сабақта оқушы белсенділігін арттырудағы бағалаудың орны

Сабақта оқушы белсенділігін арттырудағы бағалаудың орны. Мамбетова Гүлнар Таласбаевна

Оқу –тәрбие үрдісін ұйымшылдықпен жүргізуде мұғалімнің шығармашылығы маңызды қызмет атқарады. Осындай талапқа сай қызмет істеу үшін оқушылардың оқуға деген белсенділігін арттыру жолдарын дұрыс ұйымдастыру үшін мұғалім өзінің теориялық және әдістемелік білімін ұдайы толықтырып,психология және педагогика ғылымдарын толық меңгеріп ондағы ғылыми жаңалақтарды озық тәжірибелерді үнемі сабақ барысында пайдаланып отыруы тиіс. Мысалы, Ұлыбританияның Кембридж тәсілдерін меңгеру,сабақта пайдалану қазіргі заман талабы. Осы әдіс-тәсілдерді пайдалану оқушылардың білімге деген белсенділігін арттыруда мұғалімнің қызметі жемісті болады.
Оқу-тәрбие жұмысының нәтижесі бүгінгі күннің талабына сай болады. Оқушылардың оқу үрдісіндегі белсенділігін артырудағы мұғалімнің үздіксіз ізденуі- бүгінгі күннің талабы.
Оқушының пәнге қызығушылығын артыруда сабақтың алатын орны ерекше. Өйткені оқу -тәрбие жұмысы сабақ процесінде бер барысында сабақта іледі. Сабақ барысында мұғалімнің алға қоятын мақсаты-оқушы білімінің терең де тиянақты болуын қамтамасыз ету. Оқушы білімі мен біліктілігін арттыруда қолданылатын әдіс-тәсілдердің бірі – оқушы білімін бағалау. Әрбір сабақта оқушының білімін бағалау күнделікті сабақта жүргізілетін процесс. Баға қою тәртібі әр пәннің өз ерекшелігіне сәйкес жүреді. Мысалы, биология пәнінен қойылатын бағалар, физика, математика , химиядан қойылатын бағалардан өзгеше. Барлық баланың қабілеті сабақта бірдей емес. Сондықтан кембридж әдісі мен оқыту топтық, жұптық жұмыс жүргізу арқылы барлық сыныптағы оқушылардың «оқушы үнін »естуге болады. Ол оқушыларға қиындау тапсырмалар беру арқылы жақсы баға алуға еңбектеніп, үнсіз отырған оқушыны тапсырманы айтуға , қызығушылығын аша түсуге , ойын ашық айтуға жаттығады.Мадақтай отырып бағалау оқушы белсенділігін арттыруына көмегі тиері сөзсіз. Осы негізде бағалаудың мына түрлерін өз сабағымда пайдаланып нәтижесін көріп жүрмін.
Бағалаудың үлгілері :
1. Оқушыны мадақтай отырып бағалау
2. Оқушылар өздерінің орындаған тапсырмаларын өздері бағалайды.
Тапсырманы толық орындағандар төртбұрышты көтереді, ал екі тапсырманы орындағандар үшбұрышты, бір тапсырманы орындағандар дөңгелекті көтереді.
3. Топтық жұмыс жүргізу кезінде оқушы білімін топ бойынша бағалау.
Мысалы, «Алғырлар »тобына -5, «Тапқырлар »тобына -4,
- Топ оқушыларын жеке дара бағалау.
- Әр топ өз тобындағы оқушылардың жауап беруіне қарай білімдерін бағалайды.
- Топтың аты ------------
- Топтың ережесі : 1. 5.
2. 6.
3. 7.
4.
№ Оқушының аты-жөні № 1 тапсырма № 2 тапсырма № 3 тапсырма Жалпы жинаған балы

Тапсырманың берілу көлеміне қарай жиналған балл бойынша топ жетекшісі оқушы білімін бағалайды.
4. Оқушылар парағы бойынша бағаланады. Мұнда жалпы сабақ барысында жұмыс мазмұны сақталып, жауап берген оқушыларға +, - таңбалары қойылып отырады да сол бойынша оқушы білімі бағаланады. Ең көп + таңбасын жинаған оқушыға «5», екі + таңбасын кем жинаған оқушыға «4», одан екі + таңбасын кем жинаған оқушыға «3 »бағасы қойылады.
№ Оқушының аты -жөні Үй жұмысы Зертханалық жұмысы Терминдермен жұмысы Деңгейлік тапсырма Қорыту Бағалау

5. Жетон тарату арқылы оқушылар білімін бағалау.
Қызыл жетон - «5»
Жасыл жетон - «4»
Ақ жетон - «3»
Сары жетон - «2»

Оқушының сабақ оқуы –оның ең басты еңбегі. Сондықтан балаларды оқыту әдістемесі – оларды тәрбиелеудің де әдістемесі.
1. Оқушыларды мадақтай отырып бағалау
2. Оқушылар өздерінің орындаған тапсырмаларын өздері бағалайды.
Тапсырманы толық орындағандар төртбұрышты көтереді, екі тапсырманы орындағандар үшбұрышты
бір тапсырманы орындағандар дөңгелекті көтереді.
3. Топтық жұмыс жүргізген сабақ барысында оқушылар білімін топ бойынша бағалау.
Мысалы; «Алғырлар»тобына –«5»,
«Тапқырлар»тобына – «4»
-әр топ оқушыларын жеке дара бағалау
- Әр топ өз тобындағы оқушылардың жауап беруіне қарай білімдерін бағалайды.
- топтың аты ----------
№ Оқушының аты-жөні № 1 тапсырма № 2 тапсырма № 3 тапсырма Жалпы жинаған балы

Тапсырманың берілу көлеміне қарай жиналған балл бойынша топ жетекшісі оқушы білімін бағалайды.

4.Оқушылар парағы бойынша бағаланады.
Мұнда жалпы сабақ барысында жұмыс мазмұны сақталып, жауап берген оқушыларға + ,- таңбалары қойылып отырады да сол бойынша оқушы білімі бағаланады. Ең көп + жинаған оқушыға «5», одан екі + таңбасын кем жинаған оқушыға «4»,одан екі + таңбасын кем жинаған оқушыға «3» деп жалғасын табады.

№ Оқушының аты -жөні Үй жұмысы Зертханалық жұмысы Терминдермен жұмысы Деңгейлік тапсырма Қорыту Бағалау
1
2
3
4
5
6

5 . Жетон тарату арқылы оқушылар білімін бағалау
Қызыл жетон - «5»
Жасыл жетон - «4»
Ақ жетон - «3»
Сары жетон - «2»
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
LionelAleri
11 декабря 2019 17:45
Если ищите офис в бизнес цента то вам подойдет бц лайтхаус в аренду

для бизнеса нужна надежная дверь

---


дверь металлическая входная

Я вам советую посмотреть эти сайты

---


capital house бц

Даже не знаю, но вы правы

---


афродита-мытищи.рус

Купили дверь и арендовали офис? Теперь купите квартиру!


аренда nordstar tower

Арендуй меня

---


бц w plaza

Крутотень тут

---


белая площадь бц

Запуск бизнеса начинается с крутого офиса

---

Не знаете где найти офис? Да вот же он аренда офиса в Москве

Хочется - но не можется

---


бизнес центр святогор
pidarasRog
6 апреля 2022 04:17
“What…huh…what, dad?” He asks, puzzled by the question from his dad. As his cock is mere inches from his dad’s face.

Double Penetration
pidorRog
7 апреля 2022 15:57
“I think all of us were sprouting wood, today, dad.” He says. “Coach even noticed how hard we all were.”